2013 m. kovo 4 d., pirmadienis

Vištiena sūrio ir grietinėlės padaže

  



  Būna taip, kad atsidarai šaldytuvą, o ten daugybė maisto produktų, kurie tik paragauti, o nesuvartoti, kadangi maisto išmesti aš nemėgstu, o pirkti maisto produktus man patinka. Parduotuvėje jaučiuosi kaip ekskursijoje, bet gi iš ekskursijos būtinai reikia kažką parsivežti, tai aš perku gausybę maisto, dažnai negalvodama ar man to tikrai reikia. Tai štai po to ir gimsta tokie receptai. 
  Reikės:
  • stiklinė kuskuso kruopų
  • 2 stiklinės verdančio vandens
  • 0,5kg vištienos krūtinėlės
  • 2 česnako skiltelės
  • 200g grietinės
  • 100g lydyto sūrio
  • fermentinio sūrio
  • pipirų, druskos, maltų džiovintų baravykų, džiovintų petražolių.
  Kuskusą užpilti verdančių vandenių įberti druskos ir uždengti, kad išbrinktų, jis bus gatavas kai bus susigėręs visas vanduo.
   Vištieną supjaustyti norimo dydžio gabalėliais, apiberti ją smulkintu česnaku ir sudėti į kepimo inda, indas turi būti tokio dydžio, kad dugnas visas pasidengtu vištiena. Dubenėlyje sumaišyti likusius produktus, išskyrus fermentinį sūrį. Padažą užpilti ant vištienos ir dėti kepti į įkaitintą orkaitę. Orkaitę įkaitinti iki 220 laipsnių su vėjelio funkcija, jei orkaitėje nėra šios funkcijos vištieną teks kepti ilgiau. Tuo metu sutarkuoti sūrį. Vištienai kepus apie 15min, išimti iš orkaitės apiberti sūriu ir dėti kepti ją dar maždaug 10min.(kol apskrus sūris).
  Skanaus.

4 komentarai:

Asta Inciutė rašė...

Va tai tau :( Būčiau žinojus, kad parašysi, būtų proga pabandyti. Aš gi mat irgi krūtinėlės parsinešiau šiandien, bet eilinį kartą pagal Emutės užsakymą "pagaliukų" prikepiau :D

Barboros Virtuvėje rašė...

Bet, kada pabandyk, tikrai skaniai. Pagyrė vakar mane už tokią vakarienę ;) Bet pagaliukai irgi gerai, mes ir būna jų išsikepame.

Anonimiškas rašė...

Jėga turėtų būti skanus maistas.... Bandysim gaminti:)

MI rašė...

Wau, kaip puikiai atrodo...

Rašyti komentarą